Kenapa Anda Dilarang Meng”Upload” Gambar

 Mula-mula

1.jpg

Pastu…

  2.jpg

4.jpg

5.jpg

6.jpg

7.jpg

9.jpg

10.jpg

8.jpg

11.gif

p/s: Korang bayangkan korang jadi striper…..huhuhuhuhuhuhu

  1. #1 by Bayan on Jun 15, 2007 - 2:25 am

    ermmm…sekarang ni sume dah boleh buat kan…tapi sebagai org yang empunya gambar kenalah ambil langkah tertentu untuk tidak jadi sebegini – maybe ada caranya supaya org tak leh senang2 nak edit. maybe…

    tengok gambar2 camni sambil makan tempe goreng tepung cecah ngan sambal kicap ok gak ni…hehehe

  2. #2 by Ain on Jun 18, 2007 - 3:31 am

    hehehe lawak2……

  3. #3 by EIDELY on Julai 2, 2007 - 6:26 am

    hebat betul teknologi skrg yek….riso aku kot2 muke aku jd g2,yg huduh 1 hal, yg seksi lagi la malu….tak sangup eden…

Tinggalkan Jawapan

Masukkan butiran anda dibawah atau klik ikon untuk log masuk akaun:

WordPress.com Logo

Anda sedang menulis komen melalui akaun WordPress.com anda. Log Out / Tukar )

Twitter picture

Anda sedang menulis komen melalui akaun Twitter anda. Log Out / Tukar )

Facebook photo

Anda sedang menulis komen melalui akaun Facebook anda. Log Out / Tukar )

Google+ photo

Anda sedang menulis komen melalui akaun Google+ anda. Log Out / Tukar )

Connecting to %s

%d bloggers like this: