Jangan Baca Artikel Ini

La… sape suruh ko baca? Kan aku dah kata jangan baca artikel ni. Ko bace sape suruh? Ha? Sape suruh?? Degil nak mampus la ko ni.

Hehehehh…itulah lumrah manusia. Perkara yang dilarang, itulah yang dibuat. Hingga ada yang mengatakan “peraturan dibuat untuk dilanggar”. Ye ke?

Memang iye pun. Kalau tak, penjara, pusat serenti, dan sekolah Henry Gurney takde orang nak duduk!!!!

Hinggakan ada sejenis pekerjaan untuk memastikan peraturan tidak dilanggar (polis, wadar penjara, penguatkuasa, dsd). Bagus juga mereka-mereka yang melanggar peraturan ni. Sebab mereka dapat memberi pekerjaan kepada polis, dan lain-lain pekerjaan yang bersekutu dengannya (heheheheh)

Tapi, kalau takde orang melanggar peraturan bagus juga. Tak lah duit kerajaan (pembayar cukai) dihabiskan untuk bagi gaji kat polis dan buat pusat serenti (ayat seorang penyokong kerajaan…)

p/s: Hidup Mat Pet!!!!! er…..silap…. Hidup Barisan Nasional (Hehehehhehe)

  1. #1 by apis17 on April 20, 2006 - 1:30 pm

    hehe.. hidup²..

Tinggalkan Jawapan

Masukkan butiran anda dibawah atau klik ikon untuk log masuk akaun:

WordPress.com Logo

Anda sedang menulis komen melalui akaun WordPress.com anda. Log Out / Tukar )

Twitter picture

Anda sedang menulis komen melalui akaun Twitter anda. Log Out / Tukar )

Facebook photo

Anda sedang menulis komen melalui akaun Facebook anda. Log Out / Tukar )

Google+ photo

Anda sedang menulis komen melalui akaun Google+ anda. Log Out / Tukar )

Connecting to %s

%d bloggers like this: