Hoi!!! Nak Bercinta Ke Nak Bawa Kereta???

Pada suatu pagi yang indah. Aku memandu bersendirian dari Dungun untuk ke Chendering. Bertemu buah hati (heheheh). Sedang aku memandu pada kelajuan 90 km/j (kereta kancil tahun ’95 mana boleh laju-laju, tanggal tayar nanti) ada sebuah kereta Wira 1.8 turbo (ekjosnya besar, bunyinya…vrooooommmmm) dipandu perlahan dihadapanku.

Aku ingat dia baru keluar simpang, tu pasal lah perlahan. Aku pun ikut kereta tu dalam 10 minit. Aik??? Tak laju pun kereta ni??? 50 km/j dia bawa! Kalau macam ni, bila aku nak sampai. Dah lambat ni. Awek aku mesti membebel nanti.

Aku cuba potong. Tapi susah la beb!!! Jalan banyak selekoh. Lori banyak. Pastu aku bawa kancil je. Mana ada pikup. Silap ari bulan aku duk dalam gaung. Tak pun bawah lori.

Cilaka betul la…hati aku dah mula panas ni. Aku main-main lampu. Dia buat bodoh. Aku hon. Dia buat bodoh gak. Pastu dia main-main brek. Ini betul punya cilaka. Aku rapat dekat kat bontot kete dia. La…patut pun, ada mata air kat sebelah. Hmm..patut la pun. Tengah asyik bercinta rupanya…tah2 tengah ringan2. Hampeh!!!

Tiba di suatu jalan lurus, aku lantas memotong kereta yang cilaka itu. Sempat aku jeling kat mamat tu dan tayang penumbuk aku. Bila aku dah dedpan dia, terus aku brek kereta aku. Menggelabah juga mamat tu, siap hon dengan penuh amarah. Pastu aku memecut kancil aku dengan pantas (heheheh). Aku pasti mamat tu tak kan kejar. Mesti awek dia tak bagi kejar. Heheheh

Aku ngam-ngam sampai Cendering…

p/s: Jangan bercinta semasa membawa kereta. Gi la taman bunga!!!!!!

  1. #1 by drever maut on Mac 26, 2008 - 4:54 am

    bagi aku la…biar aku pandu kereta di depan si celaka 2, pas 2 aku brek biar dia bersalah langgar dari belakang.itu macam senang lah cari pasal.k

Tinggalkan Jawapan

Masukkan butiran anda dibawah atau klik ikon untuk log masuk akaun:

WordPress.com Logo

Anda sedang menulis komen melalui akaun WordPress.com anda. Log Out / Tukar )

Twitter picture

Anda sedang menulis komen melalui akaun Twitter anda. Log Out / Tukar )

Facebook photo

Anda sedang menulis komen melalui akaun Facebook anda. Log Out / Tukar )

Google+ photo

Anda sedang menulis komen melalui akaun Google+ anda. Log Out / Tukar )

Connecting to %s

%d bloggers like this: